„Komputery odbierają pracę ludziom”. „Bezrobocie w Polsce wzrasta przez technologię”. Takie stwierdzenia często padają z
Biznesowe nazewnictwo opanowały modne skróty. Do powszechnego użytku weszły zwroty takie jak B2B, HORECA, CEO,
Trudno nie zgodzić się z faktem, iż konsumenci lubią dostawać prezenty. Nawet drobnostka poprawia wizerunek
Żywności mało atrakcyjnej dla klienta nikt nie kupuje i nie je. Z kolei produktów skażonych
Doświadczamy kolejnej fali zachorowań na nowe szczepy COVID-19. W najbliższych miesiącach okaże się, które firmy
Wśród zawodów, które do dzisiaj pozostają mało znane, jest profiler behawioralny. Wbrew pozorom, z jego
W świecie, w którym ciągłe połączenie ze światem są normą, JOMO staje się coraz bardziej
W kwietniu obchodzimy Dzień Ziemi. To skłania do zastanowienia się, jaki mamy wpływ na naszą
W naszej mowie potocznej pojawiło się nowe słowo: jutrowanie. Już od samego początku wywołuje kontrowersje,
Czym jest prawdziwe bogactwo i czy jego rozumienie podlega również pewnym trendom? Okazuje się, że