HomeSticky Sidebar (Page 22)

Sticky Sidebar

Zwiększa się świadomość na temat neuroróżnorodności wśród dzieci. A co z dorosłymi? Jak sobie radzą i czego potrzebują? Co można zrobić, by każdy czuł się dobrze w trakcie wykonywania codziennych obowiązków pracowniczych? Neuroróżnorodność w pracy - wyzwania i możliwości.

Używamy ich codziennie, z przyjemnością je na siebie wylewamy i wdychamy ulubione zapachy. Perfumy i ich aplikacja stały się elementem codziennej rutyny ogromnej części populacji. Nie zawsze wychodzi nam to jednak na zdrowie. Czy perfumy są szkodliwe? Jak to sprawdzić?

Firmy inwestują we wszelakie odsłony marketingu sensorycznego. Wykorzystują dźwięki, zapachy, dotyk i przekaz wizualny. Istnieją jednak inne przejawy marketingu skupiające się nie wokół zmysłów a swojej grupy docelowej. Czym jest silver marketing i z jakimi trudnościami się mierzy?

pl_PLPolish