HomeSticky Sidebar (Page 27)

Sticky Sidebar

Ogromna konkurencja i zaciekła rywalizacja na współczesnych rynkach popycha metody marketingowe ku coraz bardziej wymyślnym rozwiązaniom. Firmy prześcigają się w nietuzinkowych sposobach na wypromowanie swojego produktu. Czy szokowanie odbiorców jest skuteczną metodą zdobycia rozpoznawalności? Czy przynosi więcej szkód niż pożytku? Shockvertising – definicja i przykłady.

Ekologia pełni obecnie kluczową rolę w życiu każdego z nas. Od niej zależy to, jak długo jeszcze ludzkość będzie w stanie zamieszkiwać ziemię. Dlatego właśnie powinniśmy wdrażać pozytywne zmiany w codziennych czynnościach: w domu i w pracy. Jak zatem prowadzić biuro bez odpadów?

Czy zwracasz uwagę na muzykę, która towarzyszy Ci podczas wizyty w sklepie? A może nie masz świadomości tego, co płynie z głośników? Bardzo możliwe, że jesteś na co dzień poddawany działaniu audiomarketingu. Co to jest audiomarketing? Jak działa na konsumentów?

Pszczoły stanowią fundament wszystkich ekosystemów. Odgrywają znaczącą rolę w utrzymywaniu bioróżnorodności, przetrwaniu wielu gatunków roślin i regeneracji terenów leśnych. Produkcja rolnicza, jej jakość i ilość wciąż zależą od pracy zapylaczy. Jednak ich obecność na naszej planecie jest zagrożona. Jak chronić pszczoły? Co nam grozi w

pl_PLPolish