„Komputery odbierają pracę ludziom”. „Bezrobocie w Polsce wzrasta przez technologię”. Takie stwierdzenia często padają z
Biznesowe nazewnictwo opanowały modne skróty. Do powszechnego użytku weszły zwroty takie jak B2B, HORECA, CEO,
Trudno nie zgodzić się z faktem, iż konsumenci lubią dostawać prezenty. Nawet drobnostka poprawia wizerunek
Żywności mało atrakcyjnej dla klienta nikt nie kupuje i nie je. Z kolei produktów skażonych
Doświadczamy kolejnej fali zachorowań na nowe szczepy COVID-19. W najbliższych miesiącach okaże się, które firmy
Kryzys mieszkaniowy wciąż pozostaje w natarciu. Ceny rosną, a zarobki niekoniecznie. I to nie tylko
Podczas dyskusji dotyczących zdrowia czy ekologii coraz częściej pada hasło one health. Co to jest?
Jako konsumenci często poddawani jesteśmy manipulacji poprzez różnego rodzaju zabiegi marketingowe. Jednym z nich jest
Na ile podejmowane przez nas decyzje wynikają z wewnętrznych potrzeb, a na ile kreują je
Botoks stanowi już od kilkudziesięciu lat jedną z najczęściej stosowanych substancji, jeśli chodzi o medycynę
W obliczu coraz większego kryzysu ekologicznego podnosi się tematy zanieczyszczenia powietrza, gleb i wód. Bardzo