Biznesowe nazewnictwo opanowały modne skróty. Do powszechnego użytku weszły zwroty takie jak B2B, HORECA, CEO, MBA i wiele innych. Branża informatyczna

„Komputery odbierają pracę ludziom”. „Bezrobocie w Polsce wzrasta przez technologię”. Takie stwierdzenia często padają z ust przeciwników informatyzacji. Odpowiadamy na

Trudno nie zgodzić się z faktem, iż konsumenci lubią dostawać prezenty. Nawet drobnostka poprawia wizerunek firmy w oczach adresata i

Żywności mało atrakcyjnej dla klienta nikt nie kupuje i nie je. Z kolei produktów skażonych patogenami lub chemikaliami nie można

Doświadczamy kolejnej fali zachorowań na nowe szczepy COVID-19. W najbliższych miesiącach okaże się, które firmy postanowiły wyciągnąć wnioski z poprzedniego

Obecnie headhunterzy stają wobec jeszcze jednego wyzwania: bezpiecznego przechowywania danych klientów. W jaki sposób zawód headhuntera łączy się z RODO?

ROI co to jest i dlaczego firmy zawsze o niego pytają? Kiedy zobaczę pierwsze efekty zmian technologicznych w przedsiębiorstwie? Jak szybko zwracają się

7 maja został w 2015 roku ogłoszony jako Europejski Dzień e-Aktywności Obywatelskiej. Czym dokładnie jest e-aktywność? Skąd pomysł na utworzenie

Jaka jest najbardziej powszechna polityka współczesnych przedsiębiorstw? Oczywiście ekologia w firmie i zrównoważony rozwój. To temat, który podejmują zarówno wielkie,

Stanowią świetną alternatywę dla kodów kreskowych. Są w stanie zarówno odbierać sygnał, jak i go wysyłać. Mogą też usprawnić produkcję i wspomóc kontrolę

Last Week Posts

„Komputery odbierają pracę ludziom”. „Bezrobocie w Polsce wzrasta przez technologię”. Takie stwierdzenia często padają z ust przeciwników informatyzacji. Odpowiadamy na nie, przedstawiając zalety modułów KORSOL, które nie zostały stworzone po to, by ludzi zwalniać, a ułatwiać im pracę.

Biznesowe nazewnictwo opanowały modne skróty. Do powszechnego użytku weszły zwroty takie jak B2B, HORECA, CEO, MBA i wiele innych. Branża informatyczna nie tylko nie zostaje w tyle, a wręcz przoduje w tworzeniu akronimów opracowywanych narzędzi. Kluczowe dla rozwoju nowoczesnych firm jest rozwiązanie kryjące się pod kolejnym tajemniczym skrótem: DMS. Warto rozszyfrować, co oznacza, by poznać liczne ułatwienia, jakie za

Trudno nie zgodzić się z faktem, iż konsumenci lubią dostawać prezenty. Nawet drobnostka poprawia wizerunek firmy w oczach adresata i zwiększa prawdopodobieństwo zakupu. Nie to jest jednak głównym celem rozdawania gadżetów. Osoba obdarowana takim drobiazgiem ma w założeniu go używać, a więc stać się żywą reklamą. Logo widoczne na gadżecie zyskuje większą widoczność, czy to

Żywności mało atrakcyjnej dla klienta nikt nie kupuje i nie je. Z kolei produktów skażonych patogenami lub chemikaliami nie można uznać za żywność, ponieważ spożywanie ich nie jest bezpieczne. Niniejszy artykuł skupia się na jakości żywności, sposobach jej oceny oraz wpływie jaki jakość żywności wywiera na rynek. Dodatkowo wskazane zostały główne oznaczenia jakościowe wraz z

Doświadczamy kolejnej fali zachorowań na nowe szczepy COVID-19. W najbliższych miesiącach okaże się, które firmy postanowiły wyciągnąć wnioski z poprzedniego lockdownu. Którym udało się zabezpieczyć się pod względem organizacyjnym i technicznym, a które nie wykazały się odpowiednią elastycznością. Jak zespołowa praca zdalna sprawdza się podczas trudnego czasu Covid-19?

Kryzys mieszkaniowy wciąż pozostaje w natarciu. Ceny rosną, a zarobki niekoniecznie. I to nie tylko w Polsce. W obliczu tych niekorzystnych zmian popularność zyskuje tak zwany Bed-sharing. Czym jest i w jaki sposób pozwala pokonać kłopoty finansowe?

Podczas dyskusji dotyczących zdrowia czy ekologii coraz częściej pada hasło one health. Co to jest? W jaki sposób ta koncepcja odpowiada na współczesne problemy i potrzeby? Czy jest podejściem słusznym?

Jako konsumenci często poddawani jesteśmy manipulacji poprzez różnego rodzaju zabiegi marketingowe. Jednym z nich jest tzw. metoda ambush marketing, która dosłownie zaciąga nas w pułapkę promocji. Na jakiej zasadzie działa? Jak nauczyć się ją rozpoznawać?

Na ile podejmowane przez nas decyzje wynikają z wewnętrznych potrzeb, a na ile kreują je inni? Jak bardzo jesteśmy uzależnieni od mody, trendów i działań otoczenia? Efekt bandwagon – co to jest i czemu tak często nami rządzi?

Botoks stanowi już od kilkudziesięciu lat jedną z najczęściej stosowanych substancji, jeśli chodzi o medycynę estetyczną. Czy jednak rzeczywiście nic nie jest lepsze? Jakie mogą być wady stosowania botoksu? Czy istnieje alternatywa, która działa jak botoks w kremie?

W obliczu coraz większego kryzysu ekologicznego podnosi się tematy zanieczyszczenia powietrza, gleb i wód. Bardzo często pomijane jest jednak zanieczyszczenie hałasem. A przecież ma ogromny wpływ na zdrowie każdego z nas. Jakie są jego skutki i jak z nim walczyć?

Czym jest guerrilla marketing? Co go wyróżnia spośród innych metod budowania rozpoznawalności marki i zdobywania zasięgów? Jakie są jego charakterystyczne cechy?

pl_PLPolish