Czym jest cancel culture? Czy to tylko chwilowe zjawisko, czy będzie miało długotrwały wpływ na otaczające nas media i treści? Jakie można w nim dostrzec zalety, a jakie niesie za sobą zagrożenia?
Rośnie nasza świadomość na tematy środowiskowe. Wiemy, że choć to trudne, możemy mieć swój osobisty wkład w ratowanie naszej planety. Pierwszą rzeczą, na którą mamy wpływ jest produkowanie mniejszej ilości odpadów. Przedstawiamy sposoby na less waste.
Czy personalizacja, jaką zapewniają nam algorytmy, może mieć negatywne skutki społeczne? Czy jest to jedynie sposób na zwiększenie czasu użytkowania poszczególnych stron lub aplikacji? Jakie ukryte zagrożenia niesie za sobą dopasowywanie treści do profilu użytkownika? Przedstawiamy niebezpieczeństwa profilowania.
Mamy za sobą kolejną zmianę czasu. Chociaż jesteśmy już przyzwyczajeni do przestawiania zegarków co kilka miesięcy, nasze organizmy mogą się nadal przeciw temu buntować. Zmiana czasu a zdrowie: jakie są jej negatywne skutki? Jak się przed nimi chronić?
W dobie masowego przechodzenia ze sprzedaży stacjonarnej do internetowej pewne zabiegi marketingowe utraciły swoją skuteczność. Firmy poszukują zatem coraz bardziej kreatywnych sposobów przyciągnięcia klientów do swoich produktów. Z tego powodu powstał właśnie phygital – co to jest? Dlaczego firmy upatrują w nim swoją przyszłość?